Saturday, May 22, 2010



Kepada newbie yang baru ingin belajar untuk buat duit secara online,kaedah ini amatlah digalakkan.Ketahui bagaimana untuk menjana pendapatan melalui mrr.

Tak tahu apa itu mrr?

Master Resell Rights atau singkatannya MRR ialah satu jenis lesen bagi produk digital di internet yang diberikan oleh penjual kepada pembeli produk tersebut. Dengan lesen MRR seseorang yang membeli produk digital tadi boleh menjual semula produk tersebut dan mengutip keuntungan 100% kepada pengguna internet lain. Ini juga dinamakan win-win situation

Tahukah anda bahawa perniagaan Master Resell Rights adalah satu perniagaan yang hangat di internet sekarang ini? Perniagaan ini amat mudah dilakukan memandangkan ianya tidak melibatkan proses mencipta produk dan membina surat jualan. Kebiasaannya sesuatu produk MRR disertakan sekali dengan surat jualan produk tersebut untuk mudah diubahsuai.Bagi newbie yang baru hendak berjinak-jinak dengan perniagaan internet perniagaan produk MRR adalah salah satu langkah yang bijak. Ini memandangkan jumlah modal permulaan perniagaan ini yang sangat rendah selain risikonya yang tidak tinggi.

Klik di sini untuk mendapatkan panduan ini secara percuma